torsdag 17. februar 2011

Hurra - nytt prosjekt i farger til å bli glad av!

Denne kjolen må jeg bare strikke til prinsessen! Det må nok bli elle-melle for å velge fargekombinasjon siden begge er lekre! Jeg heller mot den blå/grønne i skrivende stund!





Jeg leste om den danske garnbutikken Geilsk hvor man kan få kjøpt garn og mønster til kjolen hos Vibekes lille grønne - hun lager forøvrig de lekreste sjal så det er mye inspirasjon å hente der! Men inntil diverse prosjekter er ferdigstilt er det innkjøpsstopp - desverre....

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar og pen omtale! :) Synes også du skal gå for den øverste kjolen. Nå har jeg prøvd Geilsk bomuld/uld og det var mye tråere å strikke med enn ullgarnet. Fikk litt vondt i hånda faktisk. God helg! :)

    SvarSlett
  2. Flott sengeteppe i nydelige farger !! Begge kjoler er fine, men holder en knapp på den øverste .-) Ha fin in helg :-)

    SvarSlett
  3. Hei. Takk for hyggelig kommentar :-) Garnet jeg bruker på teppet i lilla, er bomullsgarn fra Stoff og Stil. Bruker to tråder da. Men jeg har brukt ullgarn ( Falk m.m.)og annet bomullsgarn som Mandarin Petit, kan bruke mye forskjellig :-) Ha en fin dag !

    SvarSlett