mandag 30. mai 2011

Vår og bedre form!

Det som skulle bli en kort pause inntil jeg hadde ferdigstilt noe nytt å vise fram viste seg raskt å bli en laaang pause - jøss som ukene flyr altså! Helsen har vært lite samarbeidsvillig denne vinteren - og det gjorde både lysten til å skrive og til å produsere noe nytt heller laber. Men litt har jeg da fått ferdig - og så snart jeg får tatt noen bilder skal dere få se hva jeg har syslet med i det siste!

Men takk og pris - rundt samme tid som solen, varmen og ja, våren gjorde sitt inntog begynte formen å krabbe oppover igjen! En ubeskrivelig følelse - og jeg har nytt det så godt jeg har kunnet! Jeg har kunnet glede meg over å kjenne solen varme i ansiktet godt tilbakelent i godstolen (hurra for nye fregner!), kafébesøk med en god venninne og ekstra leketid med datteren min (hurra for latter og fnising med verdens deiligste 2 åring!). Det er også blitt plantet litt ute og jeg gleder meg stort over at staudebedet snart eksploderer i farger!

Asalea i full blomst

I skrivende stund er det desverre ikke mye som minner om sol og varme - den siste uken har det vært reneste oktoberstormer med øsende regnvær og haglbyger. Jeg lengter etter solen igjen allerede!

Vi venter spent på jordbær

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar